Do udziału w LLM Masters zapraszamy przedstawicieli kadry zarządzającej, managerów i ekspertów, praktyków i liderów odpowiedzialnych za wdrożenie dużych modeli językowych w organizacji, zarówno od strony technicznej, jak i procesowej.
Wszystkich partnerów konferencji można sprawdzić na stronie - https://llm.aisummitpoland.pl/organizatorzy/
Agenda konferencji znajduje się tutaj - https://llm.aisummitpoland.pl/agenda/
Sesje dyskusji roundtables to najbardziej praktyczna część konferencji. Odbywają się one przy okrągłych stołach i poruszają kilkanaście różnych tematów pod moderacją najlepszych specjalistów z branży. Prace polegają na dyskusji oraz wymianie doświadczeń wśród uczestników grupy. Efektem prac są spisane przez moderatora wnioski i wypracowane rozwiązania dla poruszanego tematu.
Istnieje kilka możliwości dołączenia do grona prelegentów konferencji. Jedną z nich jest udział w Call For Presentations, gdzie można zgłosić swój temat. Inną ścieżką, jest dołączenie firmy do grona partnerów których pakiet obejmuje udział przedstawiciela w agendzie. Pomysł oraz opis tematu można również przesłać bezpośrednio do Dyrektora Programowego konferencji - Krzysztof Piątek krzysztof.piatek@evention.pl
Rejestracja i akceptacja zgłoszenia gwarantuje udział w konferencji oraz wszystkich dodatkowych aktywnościach, w tym warsztatach. W bilecie otrzymają Państwo również pełne wyżywienie oraz dostęp do materiałów po konferencji.
Z udziału można zrezygnować maksymalnie w terminie do 7 dni przed konferencją. Po tym czasie nie będzie to możliwe.
W przypadku późniejszej rezygnacji lub niepojawieniu się na konferencji, należy uiścić pełną opłatę za uczestnictwo z uwagi na koszty logistyczne organizatora. W celu formalnego zgłoszenia rezygnacji prosimy o przesłanie odpowiedniego powiadomienia drogą mailową na adres karolina.szymkiewicz@evention.pl.
Tak, oczywiście! Bilet można przekazać w ramach swojej organizacji, kontaktując się bezpośrednio z opiekunem uczestników - Karoliną Szymkiewicz karolina.szymkiewicz@evention.pl
Każdy uczestnik musi zarejestrować się indywidualnie za pośrednictwem strony - https://llm.aisummitpoland.pl/registration/. Wszelkie dodatkowe ustalenia, potrzeby lub prośby można zgłaszać bezpośrednio opiekunowi uczestnika - Karolinie Szymkiewicz karolina.szymkiewicz@evention.pl
Płatność odbywa się na podstawie faktury pro-forma, którą wysyłamy po rejestracji. Za uczestnictwo można zapłacić przelewem lub kartą.
Osoba podlegająca rejestracji i akceptacji twojego udziału staje się uczestnikiem konferencji. Nie udostępniamy biletów w systemie edukacyjnym. W trakcie postępowania do konferencji, otrzymasz wszelkie niezbędne informacje, a ostatnie elementy wyślemy kod kreskowy, dzięki któremu otrzymasz odbiorcę Państwo swój identyfikator konferencyjny. W przypadku braku kontaktu z naszą stroną, prosimy o zgłoszenie, podanie może być niezgodne z podanym adresem e-mail.
Nie, każdy wniosek musi zostać rozpatrzony za pomocą formularza dostępnego na stronie https://llm.aisummitpoland.pl/rejestracja/. Wszelkie dodatkowe informacje lub ustalenia można dodać w polu „Dodatkowe uwagi dotyczące fakturowania” lub za pośrednictwem poczty e-mail.
Tak, bilet obejmuje wszelkie aktywności które oferujemy w Agendzie - https://llm.aisummitpoland.pl/agenda/ - w tym spotkanie wieczorne. 🙂
No pewnie! W przypadku płatnych zgłoszeń faktury VAT wysyłamy niezwłocznie po otrzymaniu wpłaty, więc w zależności od tego kiedy do nas trafi, zostanie wysłana przed konferencją lub już po niej.
Tak, podczas konferencji będziemy utrwalać większość wystąpień, które następnie udostępnimy uczestnikom konferencji w terminie do 14 dni po wydarzeniu, informując o ich dostępności stosownym mailem.
Centrum Nauki Kopernik zlokalizowane jest na warszawskim Powiślu.
Najbliższa stacja metra: METRO CENTRUM NAUKI KOPERNIK. Aplikacja JAK DOJADĘ pomoże Ci znaleźć dogodny transport publiczny.
Wszystkie informacje o parkingu i lokalizacji znajdziesz tutaj: https://llm.aisummitpoland.pl/lokalizacja/
Miejsce wieczornego spotkania zostanie wkrótce ogłoszone! Bądźcie czujni!
Ofertę współpracy partnerskiej można uzyskać kontaktując się bezpośrednio z Joanną Dominik-Kijko - joanna.dominik@evention.pl
Szczegółowe warunki oraz terminy związane z uczestnictwem w konferencji uzyskać można bezpośrednio u Joanny Dominik-Kijko - joanna.dominik@evention.pl
Konferencja LLM Masters jest skierowana do ograniczonego kręgu Użytkowników: przedstawicieli kadry zarządzającej, managerów i ekspertów, praktyków i liderów odpowiedzialnych za wdrożenie dużych modeli językowych w organizacji, zarówno od strony technicznej, jak i procesowej.
Spotkania one-2-one to idealna forma nawiązywania relacji biznesowych. Jako organizatorzy konferencji dedykujemy konkretną osobę, która na podstawie Państwa wskazań zaaranżuje i postara się umówić dla Państwa spotkania, które podczas konferencji lub po niej jako follow-up online, będą wspierane przez dedykowany zespół Evention.
Tak, oczywiście :). Opiekun na każdym etapie współpracy będzie wspierał i przeprowadzał przez wszystkie etapy udziału w konferencji.